Lillprinsen är inte så liten längre :)

Vi har haft besök här i två dagar vilket är anledningen att jag inte skrivit :) Noahs farbror Peter med sambo var här från måndag till tisdag, och igår bjöd de oss på lunch på en mysig restaurang och vi gick en runda på stan. Lilla Noah sov så snällt precis hela tiden, åt bara när vi åt och sen sov resten av tiden! Tack för ett helmysigt besök!

Igår hann jag och Noah också med ett besök på BVC. Där fick vi veta att vår lille inte är så liten längre :P, han har tydligen gått upp 268 gram på en vecka. Mamma har tydligen massa god mat ;)

NOAH           vikt            längd            huvudomfång

födsel:        3020gr       50cm            34cm
6 d:             2950gr  
1v 6d:         3162gr       
2v 6d:         3430gr        50,5cm         35cm

Idag blir också Noah 3 veckor. Min stora, lilla kille! Helt sjukt vad fort tiden går!
Idag var iaf första gången han fick träffa några jämnåriga. Vi var på stan och fikade med några av mammorna jag träffade som gravid, några bäbisar har inte hunnit komma ut än men de bäbisar som var där var Malins Jonathan, Viktorias Albin och Johannas Lucas. Så det var ett riktigt mysigt gäng med smågrabbar :)

Nu ska jag gå då min kära man är på väg hem. Det blir ngt så onyttigt som pizza ikväll, men men ibland får man lov att unna sig ;)


Kommentarer
Postat av: Jessica Lindell

Åh av kul att se att han växer, Alexander växer cokså mkt på en vecka. Vi ska dit i morrn så de ska bli kul och se hur mkt han gått :) hihi..



kram på er..

2008-11-27 @ 12:12:06
URL: http://jessicalindell.blogspot.com
Postat av: crazyangel

Kikar in :) en rikig gobit till son du har :) Man önskar att dom vore så där små för evigt, samtidigt blir man så stolt och glad när dom växer och utvecklas :)

2008-11-27 @ 16:58:54
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0