Lik pappa :)

Pappas kille :)




Noah har sin pappas ögon så i vissa miner är han så fruktansvärt lik Jocke. De är så fina mina pojkar :)
Idag har vi haft min kusin och moster här en sväng. De tog med sig fika och ett gosedjur till lilleman. Det var jättemysigt att ha dem här! Utöver det så tar vi det bara lugnt här hemma, passar på att njuta våra sista dagar då vi får ha pappa hemma.
Jocke går nämligen tillbaka till jobbet på tisdag så då är vi själva, mamma och Noah. Hur ska vi klara oss utan pappa egentligen? :)



Noah hos min kusin Marlene :)

Kommentarer
Postat av: Jessica Lindell

I början tyckte jag de va jobbigt när Stefan gick tillbaka till jobbet, men sen gick de bra..

Hoppas de går bra för er med..

Kram

2008-11-15 @ 23:03:22
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0