Jobbigt att bada :P

Nätterna går bättre och bättre nu. I förrgår natt vaknade Noah 23.30, 03, 06.30 och 09 för mat.
Har inte känt mig så utvilad på länge. Den här natten var det lite värre, men inte så farligt, då vaknade han 23.30, 01.30 5.30 för mat. Sen var han vaken till 07.30 då vi somnade om och sov till 10. Så det måste jag säga är ganska bra ändå!
Tror vi har det lite lättare än många andra småbarnsföräldrar.

Vi har också hunnit med lite fler besök sen sist, min faster med barn har varit här och igår kom också min kompis Hanna en sväng för att titta på Noah. Han fick lite fina presenter, en pyjamas från min faster och en jättego nalle som nog är lite större än Noah själv från Hanna :)

I morse när vi vaknat så fick Noah ett bad, och han som i normala fall älskar att bada ville inte alls bada idag. Oj oj så arg han var :P Men när han kommit upp sen och blev inlindad i en varm handduk så blev han så nöjd och somnade strax av utmattning. Tänk att det kan kräva så mkt energi att bara bada ;)



Min nybadade lillgos!

Vad tror ni förresten att Noah får  för färg på ögonen? Kan tillägga att pappa har gråa med gröna och blå skiftningar och mamma har bruna :)


Kommentarer
Postat av: Melinda

Han är såå söt ! Och på nedersta kortet är han väldigt lik Jocke :) Vi får väl se vilken färg han får, hoppas på bruna, för de är fint :D

2008-11-23 @ 17:27:45
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Louise*

åååh, va söt :) om du vill ha hjälp me designen kan du adda min msn om du vill :) [email protected]

2008-11-26 @ 19:55:32
URL: http://louisekumlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

såå söööt!

2008-11-26 @ 19:59:18
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0