Gammelmormor på besök

Idag kom mormor, morbror och gammelmormor på besök (dvs min mamma, min lillebror och min mormor).
Det var första gången Noah träffade sin gammelmormor, och det var ett känslofyllt ögonblick från gammelmormors sida :) Hon hade tagit med sig en present till Noah. En liten ljusblå kofta, med matchande mössa och sockor som hon stickat själv. Sååå söta, men det lär dröja ett bra tag innan lillprinsen kan ha dem då de är från 6 månader :)


Noah med gammelmormor.


När de var här så hjälpte de mig också att sy gardiner till Noahs blivande rum. Så nu har man fått upp det där och genast så känns det lite mer ombonat :)

Idag så åkte vi också en sväng till stan. Vi hade tid hos familjerätten för faderskapsbekräftelse. Så nu är Jocke pappa på papper med och vi har delad vårdnad :) Imorgon ska vi skicka in papprena med Noahs namn på så att han blir folkbokförd på riktigt och inte bara står som namnlös. Det är lite av vad som hänt idag.
Imorgon är det besök från BVC som gäller, ska bli kul att se om mini vuxit ngt, vilket jag tror han har så mkt mat mamma har :)

Kommentarer
Postat av: Jessica Lindell

Kollar ofta in på din sida.. Mkt fina bilder på din sötnos Noah.. Vi allihopa får träffas snart så man får se allas bebisar.. :)



jaa bada tyckte han om, va kul att Noah också tycker om och bada..

Kram

2008-11-17 @ 20:18:48
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com
Postat av: Lina

Åh vad mysigt med hemstickat, tänk om man kunde göra det!

2008-11-17 @ 23:30:53
URL: http://linaseto.blogg.se/
Postat av: Melinda

Gud va mysigt :)

2008-11-18 @ 22:04:36
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0