Bebisgarderob och påslakan :)

Måste bara berätta om en liten grej, för några dagar sen så kom ett avi på posten. Det var ett stort brev som var adresserat till mig. Jag visste visserligen redan vad det var, jag hade nämligen hittat ett såååå sött påslakanset på IKEA som jag bara måste ha. Det är vitt, med svagt ljusgrått mönster på med ljusblå broderade rosor!
Men ett litet problem var att det inte fanns på ngt IKEA nära mig, men fanns dock på IKEA i Sundsvall.
Så söta Caroline hade köpt ett till mig när hon var där och skickat på posten. Men det jag inte visste var att hon skickat med en jättesöt liten body (blåmönstrad). TACK gumman!

Har kommit på att vi nästan är klara med vår bebisgarderob, några småsaker till som ska handlas, men sen är allt klart! Lägger ut här vad vi har för ngt i resp storlekar!

strl 50:
2 bodies
1 par byxor

strl 50/56:
7 bodies
3 pyjamasar

strl 56:
6 bodies
1 hoodtröja
1 tröja
5 par byxor
2 par hängselbyxor

strl 62:
2 bodies
1 par byxor
2 par jeans
2 par hängselbyxor
1 blöjtrosa

strl 62/68:
2 tröjor
1 fleeceoverall
1 åkpåse

+
3 par strumpor
1 tyghaklapp

Som ni ser är det inte så mkt mer som behövs införskaffas, fler strumpor men sen är det bara småsaker utöver det :)
Känns skönt att snart ha en sak att bocka av!

Kommentarer
Postat av: Lina

Vill du ha något ur min webbshop som present till bebisen ifrån mig?? =) Får in lite nytt under sommaren. Säg till om det är något som faller dig i smaken! www.ekostajl.se /Kram Lina

2008-06-24 @ 22:51:48
URL: http://linaseto.blogg.se/
Postat av: Cilla (kusinen)

Hej! Djungeltrumman skvallrade att du skulle få bebis! Grattis, grattis! Harry får TVÅ tremännigar som kommer vara lika gamla som honom :) eftersom min kusin John också ska ha barn. Såg din shoppinglista och kan tipsa om att köpa lite mössor, sånt måste dom alltid ha (Tyvärr föds ju vissa små monster med gigantiska huvuden tittar oskyldigt på sonen så mössorna för nyfödda passar inte, men ändå...)

2008-06-26 @ 20:23:08
URL: http://vitunhurri.blogg.se/
Postat av: anna

lycka till med bebisen=)

2008-06-29 @ 16:57:47
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0