Nakenfis

...jaa nästan då. Noah har blöja på sig men utöver det är han nakenfis. Han sitter inlindad i en gosig fleecefilt, i babysittern och snuttar på nappen.
Anledningen till detta är att min älskade lilla son för inte alltför länge sen när han skulle suga på nappen började svälja som när han äter och eftersom att det inte var bröstet utan nappen han hade i munnen så svalde han en massa luft vilket resulterade i att sekunden senare kräksade Noah ner hela sig själv, mammas knä och en stor fläck kom även på mammas lakan. Så då var det bara att av med kläder på ungen och tvätta av han..blev också ett blöjbyte i samma veva.
Så nu sitter han och myser i sittern i bara en filt i stället medan mamma nu tänkte hoppa in i duschen :)

Så det kan gå va? :)


Kommentarer
Postat av: LAACY

jooo jag veeet!! haha satt och tänkte på de under tiden men jag tyckte de k¨åandes bättre haha .. men jag vet jag måste andas, fick ju en sådan kurs på döräldragruppen så får tänka på de.



guud va stor han har blivit sööötnosen! =D kmr han bli rödhårig tror du ?

2008-12-06 @ 16:11:53
URL: http://mami89.blogg.se/
Postat av: Jessica Lindell

Söt Noah är :)

Jaa håller med att vi borde träffas hemma hos någon.. :) Skulle vara jätte kul.. Kram

2008-12-06 @ 20:20:09
URL: http://jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0