Grattis Noah 1 månad

Vår lillprins



Tänk att idag är min älskade lilla prins 1 månad! Tiden har gått så otroligt fort, det gäller verkligen att ta vara på varje ögonblick! Idag så har lilla N varit otroligt mammig, har bara velat sova på mamma hela dagen, även om det är supermysigt att gosa så, så får ju inte mamma så mkt gjort precis :P

I morse försökta jag också fånga ett leende på kort..det gick väl sådär. Lyckades fånga ögonblicken mellan skratten.
Lägger in en liten bildserie, så ser ni att jag verkligen försökte tajma men det är svårt :P




ÄLSKADE UNGE!


Jag har äntligen fått lilleman att somna i sin sitter nu, så ska passa på att hinna göra lite hemmasysslor innan karln kommer hem. Imorgon blir det 70 årskalas för vår del, min morfars fru fyller år så det blir släktmiddag :) min mamma+bröder med familjer + min morfars frus döttrar med familjer. Så en väldans massa folk! Men det ska bli trevligt!

Och till DIG, tänker massor på dig och hoppas verkligen att allt ordnar sig! Finns här! <3

Kommentarer
Postat av: Jessica Lindell

han är ju för söt :)

Hoppas allt går bra..

har du träffat nån i mamma träffen än då?



Kram

2008-12-05 @ 20:30:38
URL: http://jessicalindell.blogspot.com
Postat av: Rebecca

Alltså jag svimmar! Han är så söt så jag får tårar i ögonen! Saknar er! Grattis Noah!

2008-12-05 @ 21:28:59
URL: http://rebeccasecrets.blogg.se/
Postat av: Karro, Liams mamma <3

För att fånga ögonblicken lär man nästan ha en systemkamera. Det är super. MAn fångar verkligen allt på ett annat sätt:D

2008-12-05 @ 21:38:12
URL: http://karroh.blogg.se/
Postat av: Karro, Liams mamma <3

JO det låter bra de,rekomenderar Nikon D60 väldigt lätt använd kamera den ställer in det mesta själv;)

Den här månaden har gått sjukt fort.. och växer så det knakar med.Liam har växt mycket enligt mig:P Han är snart 60 lång och väger snart 5kg:P SÅ 56 kläder börjar bli tajt och det ska ju vara 2 månader haha

2008-12-06 @ 09:45:05
URL: http://karroh.blogg.se/
Postat av: Johanna

Grattis lilla sötunge!! Hälsa mamma o pappa att jag saknar er alla så mkt! Jag o David skall komma och hälsa på er snart... hade tänk denna vecka men allt flöt ihop :( ta med mamma o pappa på julfesten på lördag så kan vi ses då :D

PUSS på din lilla söta näsa

2008-12-10 @ 13:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0