Gott Nytt År till er alla!

Noah ligger och sover så jag passar på att skriva lite här. Nyårsafton idag, men måste erkänna att för oss så känns det som vilken annan dag som helst. Har bl a tvättstugan nu klockan tre och sen så återstoden av dagen går åt till övriga hushållsbestyr.
Vi gör inte heller ngt speciellt ikväll utan åker hem till min mamma som är själv hemma med min lillebror ikväll. Nyårsafton ser ju liksom lite annorlunda ut när man är småbarnsförälder än annars så därför blir det riktigt lugnt :)

Igår så träffade jag lite trevliga mammor på stan sen så kikade jag lite på rean med, men fy vad jobbigt det är att gå där. Långa köer, trångt, folk är stressade. Nej då stannar man hellre hemma!
Jag hittade iaf två klänningar samt två bodysar och ett par byxor till Noh-isen. Det är ju omöjligt att låta bli att köpa ngt till honom när man ändå handlar till sig själv! Finns ju sååå mkt fint!

I natt förvandlades Noah till Mr. Bök! Han låg och sprattlade, gnydde och stånkade och var allmänt missnöjd under hela natten så mamma fick inte speciellt mkt sömn. Sen på morgonen så masserade jag magen på honom och när jag böjde upp benen mot magen i slutet av massagen kom det några rejäla pruttar och strax efter det så bajsade han ett stort kalas! Så det var nog lite magont han hade under natten. Sen somnade vi om och sov ett par timmar till innan vi gick upp :) 

Nu ska jag gå och sortera tvätten innan min lilla kille vaknar, är en hel del då vi inte tvättat sen innan jul. Sen tänkte jag bara tillägga att det kommer lite bilder imorgon då jag hämtar kameran hos mamma ikväll :)

Vill bara säga GRATTIS till Tove och Elias som äntligen fått sin lilla Elsa i måndags!


Kommentarer
Postat av: ulla

Livet förändras mycket när man får barn. Pä ett underbart sätt, för det mesta i alla fall.Ni har en riktig GULDKLIMP!!!!!!!!!

2008-12-31 @ 16:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0