Sparkar och barnmorskan

Då sitter man här nyvaken. Är helt slut efter igår, var ju igång hela dagen med massa folk hela tiden. Jag är sååå trött men kunde inte fortsätta sova för en viss lilleman låg och sparkade på sin mamma ;)
Blir att sova middag i eftermiddag istället!

Jag hade verkligen en helt underbar dag igår. Tack för alla gratulationer här och på sms. Till er som skickade sms så får ni ett stort gemensamt TACK här, då jag fick så många och hade så fullt upp att jag inte kunde svara på dem :)

Fick såå många fina presenter, blommor, kort och choklad. Tårtorna blev jättegoda så de gick åt, sen på kvällen kom mina underbara vänner Johanna och Charlotte med sina fästmän (ja, det är väl så det heter nu när ni båda är förlovade) ;) och vi satt och pratade och hade trevligt hela kvällen. Det var verkligen ett perfekt avslut på dagen!

Lilleman som vanligtvis är snål med att dela ut sparkar så att andra än mamma (och ibland pappa) känner var väldigt frikostig igår. Pappa fick känna några riktigt hårda sparkar på dagen och han var såå stolt då det var ett tag sen han kände dom sist :)
Även moster fick känna ett par sparkar, varav en var en riktig dunderspark så att hon blev lite chockad, sen fick även gammelfarmor känna en spark, men när min mamma skulle känna så ville han inte sparka ngnting så hennes förklaring var att lilleman inte vill sparka på mormor ;)

Nu är Älsk på jobbet men han jobbar bara till två idag, sen när han kommer hem ska vi till BM. Ska bli så kul att få lyssna på lillens hjärtljud igen och jag hoppas att mina järnvärden stigit sen sist då jag knaprat järntabletter för fullt. Jag tycker iaf att jag generellt känner mig liiiite piggare ändå så de borde ha hjälpt lite iaf ;) Återkommer senare om hur det gick hos barnmorskan!

Kommentarer
Postat av: JäääÄSSssS

JäÄääSSsSS BM idag :P jäää

2008-08-19 @ 12:17:12
Postat av: Johanna

väntar med spänning :)

2008-08-19 @ 16:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0