Sista inlägget innan flytt

Är sååå trött! Jag tror verkligen inte att mina järntabletter hjälper ngt alls, då jag fortfarande är trött och yr för jämnan!
Har iaf dock varit och hämtat nycklar till den nya lgh + ny toasits, flärp till ugnslucka och lampa till fläkten. Det var sånt som fastighetsförvaltaren (Kenneth) skulle fixa på måndag men eftersom att vi väljer att flytta under helgen så fixar vi allt själva. De har också bytt matta i vardagsrum och lillbäsens rum. Känns skönt att åtminstone NÅGOT är klart innan vi flyttar in. Sen på måndag ska jag och Kenneth kolla igenom lgh en gång till och jag ska få påpeka sånt jag tycker ska fixas till (vilket är tapeter i vardagsrum, vårt sovrum, lillbäsens sovrum + ommålning i kök) och då kan han äntligen anlita folk som fixar i ordning där :)
Ska bli sååå skönt att få allt fixat så man äntligen kan börja få komma i ordning!

Var jättemysigt att få träffa farmor och farfar idag. Jag och farmor är sååå duktiga på att tjattra så stackars farfar får nog nästan skavsår i öronen ;)

Eftersom att vi troligen sover i nya lgh imorgon och vi inte får internet där förns på måndag (+att jag måste packa färdigt) så får det här bli det sista inlägget innan flytt. Ha en trevlig helg så återkommer jag troligen på måndag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0