Seg uppdatering och kräftskiva

Hej på er gott folk!
Nu är det jag som ska be om ursäkt för min sega uppdatering. Har helt enkelt inte haft ngn energi, så därför har det varit tråkiga eller inga inlägg i det sista. Men ska bli ändring på det nu :)
Här hemma pågår packandet för fullt, känns så overkligt att vi flyttar om bara en vecka(!!!) Men det ska bli sååå skönt, men fram tills dess är det sjukt mkt att göra, och eftersom J jobbar så mkt nu så får jag packa det mesta själv. Allt ska dessutom vara nerpackat till torsdag för då ska de komma och besikta här, så det blir att sätta ordentlig fart för mig!



Igår var jag och älsk på kräftskiva, vilket är lite kul då ingen av oss tråkmånsar käkar kräftor eller ens skaldjur :) Vi tog iaf med oss kycklingfilé istället och grillade så vi fick också mumsa på lite gott!
Det var Js jobbarkompis Alexandra och hennes sambo Rickard som höll i kalaset. De bor i ett jättemysigt rött hus med vita knutar en liten bit utanför Uppsala. Det var massor av folk där och vi hade det verkligen jättetrevligt! Blev en del guitarhero-spelande med. Men dock ej för mig då jag aldrig testat det förut och känner att jag måste smygträna lite isf innan man ska möta "proffsen" ;)
Alexandra är iaf också gravid och är beräknad bara 12 dagar innan mig. Så det var alltså två tjockismagar där igår :) Lite mysigt att umgås med ngn annan som är i ungefär samma ålder och samma skede som mig i graviditeten med :)

Vi var väl där till 12 ungefär, stackars Jocke som hade gått upp vid fem på morgonen och skulle börja jobba 8 i morse var så trött att han somnade på soffan ungefär en 40 minuter innan vi åkte. Sötvännen där! Alexandra var iaf supergullig och körde hem oss!

Tack så jättemkt Alexandra och Rickard för en supermysig kväll!

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för kommentaren :) Grattis till magen, ni har något helt underbart framför er :D

2008-08-24 @ 12:41:12
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Längtar efter magbild!! pussis

2008-08-24 @ 17:13:28
URL: http://rebeccasecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0