Seeeg!

Kom hem för inte så länge sen. Var hemma hos mina föräldrar idag med för att ta hand om hunden. Hämtade också min lillskrutt (lillebror) hos sin dagmamma så att han skulle få komma hem lite tidigare.
Spenderade tiden där med att passa och leka med honom. Han är så go, min lillunge där. Han pratar om att han ska bli morbror och att han ska ta hand om bebisen när han kommer ut. Sen har också sagt att han ska sitta och hålla bebisen och lära honom spela fotboll och basket. Han är ju bara för underbar!
Han blir nog världens bästa morbror (som nog mer får en lite storebrorroll :P), blir ju 3,5 års åldersskillnad bara :)

Är så seg nu sen jag kom hem så orkar inte skriva ngt längre inlägg, ska istället gå och göra mig lite nyttig och packa ett par kartonger! Sen om 1½ timme blir det att sätta sig med älsk och kika på Ghost Whisperer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0