Kusin på besök

Ja, det blev inte att man uppdaterade mer där i lördags..tiden räckte inte riktigt till :P
Men vi hade iaf en jättetrevlig kväll, blev att jag hade bruna leggings med en tunika över. Fast hade en tjocktröja på mig större delen av kvällen då det fina vädret som varit hela dagen förbyttes i ett rejält regnoväder.
Men det var verkligen supergod, och supermkt mat! Jag som inte ätit sen frukost då åt hur mkt som helst kändes det som. Mamma bara skrattade åt min tallrik, hehe :P Men är man gravid så är man! Lite måste man allt få unna sig, dessutom så var det maten jag åt mkt av och inte sötsakerna ;)

Igår vet jag faktiskt inte riktigt vad jag gjorde, jag tvättade lite men blev inte så mkt annat gjort direkt, var så seg sen lördagen så blev att man tog det ganska så lugnt. På kvällen så satt jag och älsk och såg på en film som gick på femman och bara myste. Skönt att bara få rå om varann ibland!

Nu ligger Jocke och sover, han är så trött nu för tiden när han jobbar så tuffa tider så idag blev det att han sov middag efter maten.
Har haft min supersöta kusin Marlene här också. Hon är min enda tjejkusin här nere (de andra två bor långt upp i Norrland) och är bara så mysig. Hon blir elva nu i december, stortjejen där :)
Vi har iaf bara tagit det lugnt idag och umgåtts. Sen gick vi en sväng till affären och köpte lite gott till att ha efter maten.
Lagade kycklingcurrygryta med ris idag, nam vad gott det var! Tror lillbäsen gillade smaken av curry med för han levde om ordentligt efteråt :)

En lite suddig bild på oss två från min student förra året (hon har vuxit ordentligt sen dess, då hon nu når upp till min näsa) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0