Kärt barn har många namn..

HICK, HICK!!!



Nu har jag åter igen bytt utseende på bloggen, eftersom att jag inte kan ngt alls om sånt så fick det bli så här :)

Hehe, igårkväll när jag ska sova så ligger jag bara i sängen, helt plötsligt känner jag små regelbundna ryck i magen. Tänker att vad i hela friden håller lilleman på med?
Sen förstår jag att han måste ha hicka, så jag börjar skratta och väcker Jocke som skulle upp och jobba kl 6 (!!!) bara för att berätta att bäbis har hicka. Han bara ler och somnar om, jag å andra sidan kan inte ens försöka somna på åtminstone 20 minuter. Försök själva att sova med en liten hickande varelse inuti er ;)

Jag och Jocke har lite svårt att komma överens om namn till bäs så för ögonblicket så han har en väldig massa namn (smeknamn), och han får nya varje dag. Några av dem är:

Bebis
Bäs
Liten
Mini
Lilleman
Plutten
Grodan
Lillungen
Skrutt
Bebben
Miniplutten (av J :P)

och ja..sååå många fler. Har ni några fina namnförslag på en pojke som kanske är lite bättre än "Grodan"? :P

(bild tagen från minnert.blogspot.com)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0