Innehållslöst inlägg!

Usch, jag känner mig så tråkig. Vet inte så mkt vad jag ska skriva om den här veckan då mitt liv för tillfället består av att diska, tvätta, städa, packa, rensa osv. Inte särskilt innehållsrikt med andra ord :P
Tyvärr är det inte mkt mer som händer just nu. Imorgon går jag iaf in i en ny vecka så då kommer lite info om det och förhoppningsvis så ska jag lyckas lägga in en ny bild på magen.

Känns så overkligt att vi flyttar om ett par dagar, det har gått så fort och det var inte förrän i sista minuten som uppsägningen av vår nya lgh och påskrivningen för det nya kontraktet var klart. Så fram till dess så var det inte så mkt man kunde göra, var bara att gå och vänta tills allt var fixat, och pga att ansvariga för respektive områden när det kommer till de båda lgh tog semester (vid olika tillfällen) under processen blev allt så uppskjutet, men nu är allt klart iaf :)



Jag förstår helt ärligt inte hur det kan få plats med så mkt i en etta. Det känns som om vi inte har mkt saker alls, men när allt ska packas så känns det som hur mkt som helst. Blir nog ett antal kartonger när allt är färdigt, och med tanke på att det bara är tre kartonger (förutom de i förrådet) packade än så länge så är det MYCKET som återstår. Allt ska dessutom vara klart tills imorgonkväll vilket innebär att vi måste sätta ordentlig fart. Tur iaf att min bättre hälft är ledig imorgon så han kan hjälpa mig med packandet!

Nä nu måste jag springa ner och ta hand om tvätten i tvättstugan, men ha det fint gott folk!

Kommentarer
Postat av: Linis

Lycka till med flytten :)



Du har blivit utmanad i min blogg!



Kram

2008-08-26 @ 21:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0