God morgon alla glada!

...även om det kanske inte är morgon för mig. Har varit vaken i över två timmar redan så :)
Idag blir det att åka ut till mina föräldrar, ska baka några kakor där. Jag fyller nämligen år imorgon så då måste man ju ha något att bjuda på när det kommer gäster :) blir 20  så lämnar nu tonåren bakom mig för gott, känns ganska bra att ha fyllt 20 också innan man blir mamma :)
Men eftersom vi är i flyttartagen så kommer vi vara hemma hos mamma och pappa imorn så folk får komma dit. Och vår ugnslucka har gått sönder så kan inte baka här heller så det får jag ju också göra hos dem. Krångligt det här :P

Men ja, ska fixa mig i ordning nu och åka iväg nu, återkommer kanske senare idag. Annars skriver jag här imorn igen :)

Kommentarer
Postat av: Linis

Ett stort GRATTIS på födelsedagen!!!!

Hoppas att ni mår bra!! KRAM

2008-08-18 @ 09:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0