Fredag

Hej och hopp! Då var det fredag, vilket innebär att det är dagen innan flytt, och fortfarande är det sååå mkt att göra. Men men, det ordnar sig nog! Blir att vara vaken halva natten och fixa det sista, är så mycket enklare när man har älsk här hemma att hjälpa till (man är ju inte så smidig längre :P).

Håller på att torka den sista tvätten, hängde ut den på balkongen i förrgår men eftersom vädret har varit som det har (regnat varje dag) så har det inte torkat så bra. Slängde in kläderna i torktumlaren i tvättstugan, så ska gå ner snart och hämta dem.

Sen blir det att åka iväg och hämta nyckel (!!!) till lgh och eventuellt kolla in i den och kika hur det ser ut. De har tydligen rivt ut mattorna nu så ska se om de hunnit lägga nya. Sen måste jag bara berätta, det är ju så att mina farföräldrar bor fem minuter ifrån dit vi ska flytta, så ringde dem igår och kollade om jag kunde kika in hos dem och säga hej, men tydligen skulle de inte vara hemma utan passa mina kusiner som bor i en annan del av stan.
Men så idag ringer min älskade lilla farmor och säger att hon och farfar tänkt så mkt på att jag kommer vara där när de inte är hemma, så hon undrade om jag ville komma och äta lunch hos mina kusiner. Så farfar kommer och hämtar upp mig när jag hämtat nyckeln och kör mig hem till min fasters hus. 

Är inte de bara för söta?

Älskar er båda två så mkt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0