En sväng på stan

Då är man nyss hemkommen från en sväng på stan. Eller ja, IKEA med omnejd närmare bestämt. J släpade såklart med mig i några teknikaffärer med, men vad gör man inte för sin älskling :)

Vi gick även en sväng på IKEA och i lite barnaffärer. Något jag fått erfara ordentligt idag är sammandragningar. Kan ju inte säga att det gör superont men visst känns det. Är inte så värst bekvämt precis!
Lilleman har också legat med huvudet neråt idag så har han sparkat upp i mellangärdet, ibland är det ju bra härligt att vara gravid med alla dess krämpor ;)

När vi ändå var ute så blev det lite inhandlat till lilleman med. Nämligen två pyjamasar, de var såå underbart söta. Den ena var vit med massa glada spöken på, och den andra svart med ett litet glatt spöke.
Vi hade bara ngn pyjamas innan så kände att vi behövde ett par till.

Imorgon när älsk jobbar ska jag dra bort och kolla på en vagn ända borta i Västerås. Vi vet vilken vagn vi vill ha och känner att om vi hittar en sån begagnad för några tusenlappar mindre än en ny så är det värt det. Så vi ska alltså kika på en vagn imorn, om jag tycker att den är i tillräckligt bra skick så får den följa med hem :) Isf så lägger jag ut bild på den imorn så ni får se hur den ser ut! Håll tummarna för att den ska vara i så fint skick som jag hoppas!

Jag ska förresten försöka fixa och låna sladd till kameran i helgen så då så kommer jag uppdatera med massor av bilden, magen har ju vuxit lite sen sist jag la ut en bild :)

Kommentarer
Postat av: I Magen Bor En Bebis

Det är så kul att handla :) Vilken vagn är det ni vill ha? Håller tummarna för att den är fin!

2008-08-08 @ 10:46:35
URL: http://imagenborenbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0