Då har man vagn (lite bilder med) :)

Vi köpte vagnen idag! Den var i sååå fint skick, ser helt ny ut!
Det är en Emmaljunga City Cross-06 i färgen Elk (brun -svart) med Citykorg och det finns också tillhörande åkpåse. Är sååå nöjd!
Det enda som var är att de förra ägarna hade katter så det är en massa katthår på vagnen så det blir att dammsuga rejält för att få bort allt, är ju så viktigt med tanke på allergier osv!

I övrigt har den här dagen varit minst sagt konstig. Det började med att min virrpanna till sambo ;) först glömde plånbok och sedan kom på att busskortet inte låg i plånboken så han höll på att missa bussen. Det var minst sagt kaos här på morgonen, tillräckligt för att jag skulle piggna till och bäbis vakna och börja leva om.

Jag kunde alltså inte alls somna om så kl 05.30 gick jag upp. Åt frukost och satt lite vid datorn, sen vid 07.15 hade tröttheten kommit ikapp och jag gick och lade mig och sov en timme innan jag skulle upp för att åka till Västerås, så nu är jag helt seg. Det här dygnet är verkligen helt upp och ner för mig :P

Jag kan förresten bjuda på en magbild av ytterst dålig kvalitet idag då jag lagt in denna bild från mobilen. Är ju i vecka 27 så kan vara kul att se att jag faktiskt växt lite sen sist :P



Här kommer även ett par suddiga bilder på vagnen (med liggdel)





Det är små söta älgar på insidan av vagnen med



Lite bilder har ni fått se nu iaf, om än suddiga ;)


Kommentarer
Postat av: carro

naaaaaw va fiiint =D

2008-08-08 @ 16:32:35
URL: http://medbebisimagen.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Va vacker du är gumman! Så fin magen är! Och vagnen ;-) Ringer dig! Puss

2008-08-08 @ 16:39:41
URL: http://rebeccasecrets.blogg.se/
Postat av: Cilla

Ja, det var ju ganska länge sen vi sågs! Jag tror att du typ gick i mellanstadiet :-P! Vi har också en beggad vagn. Den är sju år gammal och det har legat tre barn i den innan Harry, men den funkar superbra. Vi ska bara införskaffa nya däck nu inför vintern, annars är den helt felfri!

2008-08-08 @ 16:43:59
URL: http://vitunhurri.blogg.se/
Postat av: I Magen Bor En Bebis

Superfin vagn! :) Fin magbild också!

2008-08-08 @ 18:07:14
URL: http://imagenborenbebis.blogg.se/
Postat av: Melinda

Vilken mage du har fått :D och vagnen va verkligen superfin !



<333

2008-08-09 @ 12:54:20
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Linis

Vad fin du är! Ser ut som du gick upp mkt i början och lite mindre nu!!

Hoppas att ni får kul ikväll på festen!

Vi har varit på dop precis, och ikväll är det utgång med Tillys föräldrar! Kram och hälsa!

2008-08-09 @ 17:21:16
Postat av: Johanna

Äntligen :) vad skönt att ha den biten klar!

2008-08-18 @ 14:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0